Som i serem persones compromeses amb ganes de treballar en polítiques socials valentes, diferents i rupturistes

Cup Benifairó

pi redóVivim uns temps de canvis socials provocats per la crisi financiera mundial que ens ha fet reflexionar, investigar, veure el present i la realitat del carrer al nostre poble.

Som al País Valencià, en concret de Benifairó de la Valldigna un poble al centre de la Valldigna que es mou pel canvi a les nostres propostes de fer política basada en el projecte de la C.U.P. i les seves propostes i fets que hem anat seguint i estudiant al llarg de la presència de representats als municipis del Principat. Estem segurs de creure en aquest llarg camí cap a la independència dels històrics i rics PPCC i per aixó lluitarem amb respete per aconsseguir un altra societat lliure. Ens plantejem un treball de consciència , que mijançant el nostre impuls ideològic i realiste , fer creure i renàixer un poble conformiste i callat que ben endins conserva la seua personalitat pròpia.

Som a La Valldigna  una comarca històrica masacrada pel terrorisme mediambiental impulsat des de la Generalitat amb la comcupiscència dels nostres alcaldes: ALTA TENSIÓ, MACROURBANITZACIONS, AUTOVIES, LAMINACIONS DE RIUS més que qüestionables PROSPRECCIONS PETROLÍFERES, INDUSTRIES CONTAMINANTS i CANCERÍGENS (Asfaltos Chova), INCENDIS ...

Som observadors i crítics de la realitat que vivim dia a dia i tot el que proposem està debatut i estudiat i sabem escoltar a tot el món.

Som persones compromeses , noves en la feina que ens fa tenir unes ganes de treballar en polítiques socials valentes, diferents i rupturistes.

La música, la cultura en general és la nostra passió i l’arma de reivindicació més important en els darrers temps al País Valencià . Es per aixó que serà la flama que ens ajude diariament en la tasca que ens plantejem.Els nostres motius són molts i molt variats però focalitzarem la feina en l'abandonament i el caos financier en que es troba el nostre poble i consistori.  Els objectius que ens plantejem venen marcats per la situació de malestar i protesta popular de cara als governants del nostre poble i la política dolenta de la seva gestió. Sabem que són temps difícils però denunciarem les injustícies socials consensuant en assamblees el nostre programa polític i social. Les polítiques medi-ambientals , culturals, serveis, habitatge,educació, sanitat, redistribució dels ingressos de l'ajuntament,així com la restructuració de les empreses en l'àmbit local. Volem alternatives populars en tots els àmbits de benestar social, i el renàixer d'un poble que no perd la seva identitat.

L'ajuntament de Benifairó està regit així:

4 regidors P.S.O.E
      3 regidors BLOC
      1 regidor P.P.
      1 regidor E.U.P.V.
L'alcalde (bloc) va pactar amb EU i PP per governar i el candidat de P.S.O.E va abandonar l'oposició i ara es torna a presentar mirant el futur de majoria, després del desastrós pacte que ens han dut a la situació de caos i endeutament històric i molt perillós.

Volem i creiem que som una alternativa i per aixó anem a intentar treballar i convençer a la gent del nostre innovador i valent projecte. El pla de treball serà la confecció definitiva de la llista electoral , elaboració del programa i objectius electorals i el funcionament d'assamblees en tots els àmbits socials i d'entitats del poble.