concert presentació "MALGRAT LA PLUTJA" @AndreuValor

#Cocentaina: nou disc d'@AndreuValor

diumenge 13 D'oCTUBRE DE 2013 Centre Cultural “El Teular” Cocentaina 19h
Get Tickets (andreu-valor.blogspot.com)
Concert de presentació del nou disc “Malgrat la pluja”.Format Banda Completa: 10 músics

El nou disc d'Andreu Valor ja està ací: Malgrat la pluja

Poc més d’un any després de presentar el seu darrer treball, el cantautor de Cocentaina Andreu Valor torna a la càrrega amb un nou projecte, Malgrat la pluja (Mésdemil, 2013). Continuant amb la línia del cantautor, aquest CD és un recull de cançons basades en l’esperit d’aportar esperança però també incidint a la consciència de valorar la nostra tasca en la societat. Cançons per unir! D’altra banda, la particularitat d’aquest disc ve guiada a la partida d’una persona que, com afirma Valor, l’ha ajudat a créixer com a persona i com a músic i a fer que aquest projecte sòcio-musical prenguera forma. Es tracta d’Eduardo “Tata” Bates, el guitarrista que l’acompanya i amb qui ha preparat un disc d’acomiadament, abans que  “Tata” se’n torne a la seua terra natal, l’Argentina. La presentació del disc tindrà lloc hui 13 d’octubre a les 19h al Centre Cultural El Teular deCocentaina.  En aquesta ocasió, Valor actuarà acompanyat d’una banda de deu músics.

Per tal d’ampliar la vostra informació amb fotos en alta resolució, portada del disc, dos temes en WAV qualitat CD, banner, etc... podeu descarregar-vos el dossier de premsa d’Enderrocks mitjançant el següent enllaç o visitant la nostra sala de premsa

www.mesdemil.com/Premsa_AndreuValor.zip

BANDCAMP