#correllengua2014 #Gandia #laSafor

[Arran la Safor] El dia 27 de setembre torna el Correllengua a Gandia, una jornada festiva i reivindicativa per la nostra llengua. Aquest any farem homenatge a Maria Mercè Marçal i amb una jornada d'allò més completa. A partir de les 11:00 de matí fins a la 13:00 hores gaudirem d'una fira d'entitats. La cercavila començarà a les 19:30 de la vesprada culminant la nit amb un sopar popular i els concerts d' Escak Al Rei, Traficants de sucre, Poetes Anònims i Meteor on es decidirà el finalista del concurs del Correllengua que tocarà a la pròxima edició del Festardor. La Fundació Casal Jaume I de la Safor-Valldigna [Casal Gandiaorganitza per al proper dissabte 27 de setembre una Fira d’entitats de la Safor. Plaça rei en Jaume I, d’11 a 13 h. L’objectiu de la trobada és promocionar la tasca de les entitats i associacions de la comarca, fer-les visibles i crear vincles entre elles. Volem ser, així mateix, un aparador a la capital de la Safor, per tal de mostrar la vitalitat existent de la comarca. Hi ha previst: Estands individuals (producció local; un món de cultura; espai del llibre; música i tradicions) i un estand comú que acollirà les entitats amb un material informatiu. Un espai mural: realització d’un mural de la Safor, tant per part dels participants de la fira com dels visitants. De moment, participaran les entiats i associacions següents:
  • CDR Centre de Desenvolupament la Safor
  • Marge Gros. Associació Cultural de Daimús