Demanem disoldre la Mancomunitat

Des de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Benifairó de la Valldigna denunciem la inoperància de la Mancomunitat de la Valldigna i fem un toc d’atenció a la classe política que ha convertit la institució en un espai fosc de concubinatge polític, esguitat des del seu inici per la nefasta gestió de la Fundació Jaume II “El Just” i de la pròpia Generalitat.

• Hem viscut episodis d’esquizofrènia col·lectiva com la proposta de fer Amic de La Valldigna a FRANCISCO CAMPS (just quan la Generalitat declara d’Utilitat Pública el pas de la línia d’alta tensió per la comarca), l’atorgament d’un premi d’investigació a un polític en actiu, o la publicació de llibres de l’ens per part d’una editorial de l’esmentat polític.
  • Hem llegit i sentit declaracions polítiques efusives i decidides que proposaven la dissolució de l’entitat per part d’uns i d’altres, mentre la realitat consolida el desficaci i la disbauxa.
  • Hem vist aprovar per majoria total una LLEI VALLDIGNA impregnada de pudor de cera i encens, fruit del pacte als passadissos de LES CORTS VALENCIANES. Una Llei votada per tots i cadascun dels diputats, aleshores allí representats (PP, PSOE, BLOC i ESQUERRA UNIDA -COMPROMÍS). Una Llei que atorga privilegis a L’Església Catòlica i afavorix l’ús “cultual”, que no pas cultural, del monestir valldignenc i que prescindeix de qualsevol tipus de debat al respecte des de la societat civil.És per això que, us convidem a manifestar el vostre sentiment valldignenc denunciant i reclamant seny i coherència als alcaldes de la Valldigna.

Varem reclamar al seu president i amiguets (Jordi Juan, Agustí PascualSebastian MahiquesKarina Vercher...) la dissolució i renúncia dels sous que cobren per no fer res de res ... però aixó no ha passat,  per tant lluitarem per fer pública la seva inoperància i poca vergonya.

Per una Valldigna lliure d'aquests personatges, per la derrogació de la Mancomunitat i per la llibertat de falsos , hipòcrites, i polítics que ens estan portant a l'abisme ...