GANDIA contra el genocidi financer

Contra el genocidi financer, pel dret a l’habitatge, el dissabte 16 de febrer, l’assemblea del 15M Safor-Valldigna i la Plataforma de Persones Afectades per la Hipoteca de La Safor ens concentrarem, a les 12.30 hores, a la plaça de la Indignació (davant l’Ajuntament), a Gandia. Com sabeu, des de la Plataforma de Persones Afectades per la Hipoteca i l’Assemblea 15M Safor-Valldigna, junt amb la mobilització ciutadana, portem dos anys de lluita a la nostra comarca, on continua vulnerant-se aquest dret. Cada setmana, els bancs continuen tirant a famílies al carrer. Mentre, els polítics anuncien mesures populistes, al temps que obstaculitzen la Iniciativa Legislativa Popular que, amb més de 750.000 signatures, ha portat al debat del Congrés les solucions a l’estafa hipotecària: dació en pagament retroactiva, lloguer social i stop desnonaments.El proper dia 16, una vegada més, hem d’estar als carrers… col·lectius, ciutadanes i ciutadans de la comarca, afectats i no afectats… TOTES I TOTS!

•  11h, Casal Jaume I, Xarrada Informativa: Què fer davant la crisi hipotecària?
  • 12.30h, Concentració plaça Major Gandia (davant l’Ajuntament)