Homofòbia Tarraconensis !!!!

Les declaracions homòfobes de l’Arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol, afirmant que els comportaments homosexuals “no són adequats” ha provocat una allau de reaccions per la indignació que han suscitat. En aquest sentit l’assemblea antipatriarcal Brot Bord ha fet una crida a expressar el rebuig al que veu com “un nou atac contra la llibertat sexual”. Brot Bord ha obert un esdeveniment al Facebook des d’on anima a “bombardejar l’Arquebisbat de Tarragona” amb trucades, enviament de correus electrònics i missatges al mur del Facebook de l’Arquebisbat de Tarragona per expressar la indignació.
Perquè l’acció sigui més efectiva proposa fer-ho durant tot aquest dijous enviant correus electrònics a arquebisbat@arquebisbattarragona.cat, trucant al 977 233 412 i deixant missatges al Facebook (proposen el tipus “Senyor Jaume Pujol, la seva homofòbia i masclisme sí que són un comportament inadequat. Prou homofòbia i prou masclisme!”).D’altra banda animen a apostatar per així donar-se de baixa de l’església catòlica. Perquè sigui més eficaç (el procés sol ser llarg i feixuc) es pot optar per fer-ho de manera col·lectiva.
En una entrevista a TV3, Pujol ha afirmat que els comportaments homosexuals “no són adequats” per a la societat. Preguntat pels matrimonis gais, el president de la Conferència Episcopal Tarraconense ha dit que “com a persones, tots són fills de Déu”, però ha afegit que “hi ha comportaments que no són adequats ni per a la persona ni per a la societat”. “Això ho hem de pensar molt”, ha conclòs.D’altra banda, creu que les dones no poden oficiar missa “perquè cadascú té una funció” i ho ha argumentat dient: “Jo tampoc puc fer algunes funcions que fan les dones, no puc portar els fills al món”.