La CUP al Parlament [ELECCIONS 2012]

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ha decidit finalment presentar-se a les eleccions del 25 de novembre al Parlament de Catalunya en una assemblea extraordinària a Molins de Rei. La votació s'ha decantat amb un 77% de vots a favor d'anar al Parlament. Encapçalaran la llista per Barcelona el periodista David Fernàndez, la regidora de Vic Georgina Rieradevall i el regidor de Vilanova Quim Arrufat. Per Girona, el cap de llista serà Lluc Salellas; per Lleida, Antonieta Jané; i per Tarragona, Jordi Martí.

El candidat David Fernàndez és periodista. Va anar a les llistes de la CUP per Barcelona  a les municipals com a independent i és a punt de publicar, amb Julià de Jòdar, el llibre 'Cop de Cup', sobre la història de l'organització. Fa pocs dies va explicar en aquest article a VilaWeb perquè la CUP s'havia de presentar a les eleccions al Parlament.

A l'Assemblea hi han assistit uns 650 militants de l'organització, que han pres la decisió més transcendent dels últims anys. L'expectació és tan gran que l'etiqueta de Twitter de l'assemblea #ANCUP és 'Trending Topic' a Twitter. [font VilaWeb]