La CUP contra les retallades

" Hui dimecres dia 22 de juny, a les 20’30h., tindrà lloc una tancada d’alumnat, pares i mares, personal no docent, professorat i d’altres persones que ens vulguen donar soport com a mesura de protesta pel tancament unilateral i arbitrari dels Cicles Formatius d’Informàtica de Nocturne de l’IES JAUME II EL JUST DE TAVERNES DE LA VALLDIGNA. Demanem que la Conselleria ens done explicacions més enllà de la seva prepotència de majoria absoluta i que reconsidere la seva postura, ja que deixa a la gent treballadora sense lloc de formació fora del seu horari de treball. Esperem la solidaritat de tota la ciutadania en general, així com d’entitats i associacions, davant aquesta greu injustícia que sols s’explica pel canvi de cromos en clau política, demanem la reconsideració d’questa injusta decisió per possibilitar la formació a les treballadors i treballadors que sosl poden fer formació en horari nocturn".