La CUP demana explicacions al Ple

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Benifairó de la Valldigna demanarà explicacions al proper plenari de les accions d'àmbit municipal que ens estan afectant a totes les residents al poble. Hem anat investigant i observant un silenci i complicitat en tots els integrants de la corporació municipal. Nosaltres, escoltant i parlant amb les persones del carrer, de les visions diàries de l'evolució social i sentir popular, creiem que és l'hora de demanar responsabilitats.

Recordem que no tenim representació política a l'ajuntament, i la nostra força queda reduïda a la participació de tothom i del carrer. Un ajuntament obscur i manipulat pel poder ha de ser preguntat per la seva gestió. Esperem que ens deixen parlar.

Recordar que la CUP està al carrer diàriament i que mitjançant assemblees obertes i participatives va perfilant el discurs de la unitat popular en i el camí polític que el poble demana. Des d'ací i una vegada més fem una crida a participar a totes les persones de l'Esquerra Independentista i/o amb sensibilitat d'esquerres i independentistes.

Salut i Independència !!!!