TOTS JUNTS CAP AL 2015 !!!!

La CUP de Benifairó de la Valldigna vol donar les gràcies a tots els seus votants i simpatitzants pel suport rebut en aquestes eleccions. Considerem que els 90 vots són realment molt valuosos i que la Candidatura d'Unitat Popular ens hem quedat a tan sols 10 vots. Una llàstima i una victòria moral que de segur ens dóna a tots una força interior per començar a creure en el projecte.Farem  assemblees per treballar amb temps un projecte que ja s´ha sembrat i que ara hem d'anar adobant i construint amb tota la nostra il·lusió. Ara més que mai necessitem que ens unim i sentir-nos implicats en aquest dur camí de lluita que ens espera. Felicitem els 107 regidors  de la CUP i els desitgem tota la sort i salut  per treballar i lluitar contra les injustícies socials i la nostra llibertat com a poble. Donem ànims als companys de Barxeta,que han quedat a tan sols 2 vots  d'aconseguir un regidor.  I confirmem que aquest projecte no ha fet més que començar. Seguirem amb més força que mai! Moltes gràcies a tots i ara cap al 2015 amb il-lusió i coratge.