V Gran Fons VALLDIGNA

[LA VEU DE LA VALLDIGNA] L'atleta resident en Benifairó, Miguel Ángel Solís, del SD Correcaminos, es proclamava ahir dissabte 24 de març, campió de la V Gran Fons a la Valldigna, en haver aconseguit recórrer els 16,2 quilòmetres de la prova, amb un temps de 55 minuts i 36 segons.

A menys d'un minut de Solís; Marc Antoni Seguí, del Recreativos Saetabis, creuava la meta en segona posició, seguit per José Antonio Pérez, del Cárnicas Serrano, que aconseguia quedar en tercer lloc.

Quant a dones, la guanyadora va ser Irene Palomares, del CA L'Alcúdia, amb un temps d'1 hora, 12 minuts i 3 segons. Seguida per la independent Charo Barberá, i Natàlia Blasco, del CA Safor Cafemax.

L'eixida d'aquesta cinquena edició va ser a les 17:00 hores des de les portes del monestir de Valldigna, a Simat, i al llarg del seu trajecte va passar pels municipis de Benifairó i Tavernes de la Valldigna, fins arribar novament a les portes del monestir, on estava esperant-los als corredors la línia de meta.

En la prova, que va ser organitzada per la Mancomunitat de la Valldigna, van participar finalment 400 atletes vinguts des de diferents punts de la nostra geografia. Tots ells van rebre una bossa amb una camiseta tècnica i diversos regals oferits per comerços i empreses de la Valldigna.

La Creu Roja, juntament amb la Policia Local del tres municipis i els voluntaris de Protecció Civil, foren els encarregats de vetlar en tot moment per la seguretat i el correcte desenvolupament de la cursa.

* Fotos i text LA VEU DE LA VALLDIGNA

Imatges