VIARANY marxa Intercomarcal PPCC

VIARANY: Us enviem la fitxa amb tota la informació de la 5a Marxa Intercomarcal pels Països Catalans i la butlleta d’inscripció. És molt important que tingueu en compte que al refugi on dormirem hi ha 40 places amb llitera i que els desplaçaments amb autobús permeten transportar 55 persones. Per tal d’inscriure-vos cal que ens envieu la butlleta emplenada i el rebut de l’ingrés corresponent. Només així es considerarà la inscripció. A més a més, us recordem que aquest diumenge, dins dels actes de  43a Renovació de la Flama de la Llengua Catalana, anirem al Garbí (eixida: 9h, parada de Túria; cal dur aigua, esmorzar i dinar, encara que a hora de dinar ja haurem acabat l’excursió). El cap de setmana passat alguns membres de Viarany arreplegàrem al Penyagolosa la Flama de mans del Centre Excursionista de Castelló. El dimarts 14 la portarem a la Societat Coral el Micalet on quedarà dipositada. Us esperem també a aquests actes.

Salut i muntanya.

* envieu a viarany@hotmail.com