Esports

@EndavantlaSafor #1cim1estelada
12/10/2013

@EndavantlaSafor #1cim1estelada

Al cim de la penya la Blasca de Banyeres de Mariola (l’Alcoià) #1cim1estelada @percanviarhotot @EndavantlaSaforcontinua llegint
03/11/2012

L'ENTUSIASTA en el camp del Mestalla

La societat musical l`Entusiasta de Benifairó de la Valldigna, serà l’encarregada d’amenitzar el partit de primera divisió corresponent a la 10a jornada de lliga i que enfrontarà hui, al València C.F. contra el Atlético de Madrid, a partir de les 22.00 en el camp de Mestalla. La societat...continua llegint
24/03/2012

V Gran Fons VALLDIGNA

L'atleta resident en Benifairó, Miguel Ángel Solís, del SD Correcaminos, es proclamava ahir dissabte 24 de març, campió de la V Gran Fons a la Valldigna, en haver aconseguit recórrer els 16,2 quilòmetres de la prova, amb un temps de 55 minuts i 36 segons. [LA VEU DE LA VALLDIGNA]continua llegint
08/02/2012

VIARANY marxa Intercomarcal PPCC

VIARANY, el grup de muntanya de l'Esquerra Independentista, convoca pels propers dies 24 i 25 de març, la 5a Marxa Intercomarcal pels Països Catalans: Vall de Gallinera-Vall d’Ebo-Vall de Laguar + Garbí: aquest diumenge 43a Renovació de la Flama de la Llengua Catalanacontinua llegint
19/03/2011

Marxa Intercomarcal pels Països Catalans

Els dies 26 i 27 de març tindrà lloc la 4a Marxa Intercomarcal pels Països Catalans, convocada des de VIARANY (Grup de Muntanya de l'Esquerra Independentista) que enguany es trasllada a les comarques de l'Alcoià, el Comtat i la Vall d'Albaida.continua llegint