Participació

TROBADA PER LA UNITAT POPULAR
18/11/2013

★ TROBADA x la UNITAT POPULAR

La trobada l'entenem com l'inici d'un procés de discussió i reflexió per teixir, construir i donar sentit a això que anomenem la unitat popular; que ha d'ajudar-nos a caminar cap a la ruptura democràtica i la transformació social. Dissabte, 30 de novembre al IES la Llauna, de...continua llegint
★ [Associació Pi Redó] #Benifairó
08/11/2013

★ Associació Pi Redó #Benifairó

Benifaironers i benifaironeres, anunciem que hui dia 8 de novembre es presentarà l'Associació Juvenil, Pi Redó. La presentació tindrà lloc a la sala d'exposicions a les 18:30h. Esperem la vostra participació i que ens aporteu els vostres suggeriments i idees, que no passaran desapercebuts...continua llegint
Convocatòria Ple Sessió Ordinària 04-11-2013
04/11/2013

✎ Ple Ordinari de Novembre 2013

ORDRE del DIA: Aprovació inicial de la Modificació de crèdits núm. 02 en el Pressupost Municipal de l’any 2013. Acceptació de la Delegació de Diputació de València per a contractar les obres incloses en el Programa d’Actuacions Programades. Posar a informació pública el document urbanístic “...continua llegint
26/05/2012

SIMAT: Trobada de Joves de la Safor

Simat acull la IX Trobada de Joves de la Safor, un esdeveniment que atraurà al municipi a milers de joves. La Trobada es realitzarà al llarg del cap de setmena, amb exhibicions, activitats esportives, tallers, estands informatius i la final del circuit de música. Està organitzada pel Consell dels...continua llegint